Friedler Ferenc többek között arról beszélt, hogy egyetemünkön a szervezet bonyolultsága és a sokféle érdek együttes jelenléte miatt igazi eredményt csak együttműködési formában lehet elérni. A Széchenyi István Egyetem rektora elkötelezett támogatója a tehetséggondozásnak, ahogy Czakó Zsolt grafikusművész is, aki nem szakbarbárokat szeretne képezni, hanem olyan embereket, akik a világot összefüggésekben látják, s akik képesek lesznek önálló véleményalkotásra, árnyalt és differenciált gondolkodásra. A világot a magasból, a felhők közül látja Huszár Attila, az Etihad Airways frissen kinevezett kapitánya, aki az ezredforduló idején műszaki menedzser szakon egyetemünk hallgatója volt. A levegőből a vízen landolva érdemes kicsit a múltba révedni, s felidézni a győri felsőfokú képzés hajós tradícióit. Még mielőtt más vizekre eveznénk, ajánlom figyelmükbe Alföldi Zoltánt, akit az evezős sport képviseletében immáron hetedszer választottak meg az év edzőjének.

A Mosoni-Duna után jöjjön a Rába, de nem a folyó, hanem a dicső múltra visszatekintő cégcsoport, melynek két ifjú titánját mutatjuk be, akik a családtagok otthoni bütykölését látva döntöttek a műszaki pálya mellett. Szijártó Richárd és Kovács Brendon is gyakornokként kezdett a Futómű üzletágnál, ahol a diploma megszerzését követően azonnal munkába is állhattak. Büki Attila, a Ferdinand Gross logisztikai vezetője arra remek példa, hogy tanulni sohasem késő: az érettségi után 18 évvel vágott bele egyetemünkön a műszaki menedzseri távoktatásba. Danilla Dávidnak, a Mod kereskedőjének eddigi életútja pedig azt is üzeni, hogy ha tévútra visz minket az elképzelésünk, akkor legyen bátorságunk visszafordulni és újratervezni.

Lapszámunk jó társaságából persze nem hiányozhatnak olyan emberek sem, akik a virágot szeretik. Bakó Zoltán és Bakóné Bedőcs Mónika a citrusok és pálmák bűvöletében élve virágoztatta és virágoztatja fel a kunszigeti céget, amely különleges együttműködésben áll az Albert Kázmér Karral.

Ugye, hogy jó ez a társaság?